29/3

Jag hann med två fester igår, pappas och Adrians.Jossans förra klasskompis. Gud, jag har inte dansat så mycket i hela mitt liv! Jag kunde knappt gå efteråt. Men kul som fan vare!
Jag känner mig jättehemsk, jag deltog inte i Earth Hour igår. Eller det va lite svårt, jag satt på tunnelbanan mitt under hela skiten. Jag tänkte, ja.. om jag blundar kanske jag deltar lite , men jag kom på att nä , ingen idé. Jag kom på en sak nyss, om bara en vecka är det påsklov, och imorgon ärdet Rytmusintagning. Jag är bajsnervös inför improvisationen. Stå och sjunga humbahumba bara sådär är inte riktigt min grej. Men jag får hålla tummarna. Nu ska jag titta på Djävue´len bär prada. Ni som läser, ha en jättetrevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Det kmr säkert gå jättebra imorrn :)

2009-03-29 @ 16:36:18
URL: http://animated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0