Bulldogs vs. Muskelknuttar

När man köper ett gymkort och bestämmer sig för att träna, jooo då gör man väl det i typ högst en månad. Alltså konstant. Min gymskillz har dött ut helt. Jag orkar helt enkelt inte. Eller jo, den ända träningsformen som funkar är spinning, för det håller man ju igång med hela tiden. Men gym, jaha man går dit, springer lite på löpband och sen går man och  lyfter en hantel och kollar på hur killar jämför sina muskler. Visst , det är ju sexigt, men man känner sig ju själv som en fet bulldog med hängade skinn överallt. Det är ju lagom kul. Fast nu har jag bokat spinningpass till nästa vecka så de e superbt! Nue ska jag lägga mig och sova och drömma om rosa får med rosor mellan tänderna. See ya'll biiitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0