Nu äre inte bara sura tanter, nu äre sura gubbar också!


Min Dea

Nu är jag hos lill, har inte träffat henne på bajslänge! Vi ska fika i stan men vi äter lite flingor nu för som vanligt är jag jättehungrig. Idag va de kulturamaintagning, det gick bra men inte lika bra som kungstens.Haha, men jag är nöjd, han sa att fotona va fina! Ikväll ska jag till Jossan och spela Wii, fan jag ska slå henne i Mariokart!
Jag måste bara säga att den där gubben som intervjua mig , han typ hata mig för att jag hade valt Kulturama som fjärdeval! Han typ : ahaaaa, fjärdeval ser jag och så kolla han på mig som om jag va en liten dum hundvalp! Nä, jag gick därifrån sur! Och det värsta va att ja  g va tvungen att spela glad. Fyfan! Skriver nog ikväll. Pöss!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0