Nu va jag här igen

Det är omöjligt att inte följa strömmen med blogg! Jag ska försöka hålla "lågan uppe" och skriva varje dag. Eller ah, nästan. Aja, jag kan säga att den här bloggen handlar om lilla moi och jag ska inte säga mitt liv, för det är ganska obvious. Nej ,men jag vill skriva om roliga saker i en blogg, inte bara: Hej, mitt namn är Alice och jag är 15 år gammal. Idag var jag i skolan. Jaha, men sen då liksom. Jag ska försöka skriva något utöver det. Och betoning på försöka. Det går ju liksom inte alltid. Nä, men ikväll blir det bowling och en chill hos en kompis. Se, jag har redan börjat skriva om vad jag gör på dagarna , det går bra här. Haha, keep up the good work Alice! Men iallafall, hoppas ni läser, för jag tror detta kan bli något extra! Bye!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0