Sorry Gud, du är inget för mig.

Äntligen hemma! Danke shön. Sitter och lyssnar på Hassles nya skiva, som inte har kommit ut än, VIP!!!
Gick upp halv 8 idag för jag och Jossan hade fakking konsert. Den sög. Jag skämtar inte, det va ju gudstjänst så det satt en massa nördiga små barn i publiken och glodde. Och det ironiska är att jag faktiskt inte tror på gud och när jag och Jossan kommer till Centralen hittar vi små gula kort där det står att alla har syndat och Gud älskar än och skit. Vi gör narr av korten, sen kommer en tant fram och frågar om vi tagit korten. Hon pratade inte jättebra svenska, fast vi fatta vad hon snackade om så skakade vi på huvudet och upprepade: NEJNEJNEJNEJ!! Innan hade vi alltså rivit sönder dom och slängt dom på marken. Så ja, alla syndar right?

 
Haha, det här va ju nästan den roligaste bilden jag sett i hela mina 15 (snart 16) år!

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag sökte på "Gud" på google och kom på det sättet till din blogg, läste att du inte tror på Gud och att du läste att "Gud älskar dig och skit".

Tänk efter på detta livet, folk säger att de vet att Big Bang är sant, vetenskapen vet allt osv, men om vi är ärliga med oss själva så kan vi faktiskt aldrig veta hur allt kom till. Därför är allting tro. Kan ske finns inte Gud. Men tänk om Gud finns, och om han då älskar dig - är inte det ASCOOLT?

Jag hoppas inte du blir arg och irriterad för att jag skrev detta. Jag vill dig absolut bara väl. Jag önskar dig frid i hjärtat.!

2010-11-22 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0