Tummen upp för trådlöst internet, tummen ner för sura tanter

Kom nyss hem, sitter i köket, wow, det har jag aldrig kunnat göra förrut. Det är skitballt. Idag blev man också representant för vårbalen. Ska bli kul, ska jag bossa som fan asså. Annars, jag va på hm i timmar kändes som för att hitta en bra foundation i min färg, och jag vet inte, men jag tror jag hittade den. The one and only foundation.
Kom och tänka på en sak när jag va på hm att vissa expiditer ser så extreeeemt uttråkade ut. Är det inte meningen att man ska se glad och välkomnande ut? I Farsta , där står det en pepparkakstant med lite utväxter och säger jätteuttråkat: NÄSTA!
Jag vill ta hennes fejja och skrika .....ah, det. Nämen , något som Stockholm är dåligt på är expiditer. SKAFFA TREVLIGT OCH GLATT FOLK TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0