2 maj

Första man möts av är: TOKIO HOTEL DESIGNAR PÅ HM! Hej och hå nu va det ut och shoppa t-shirt för aids. It a good cause. Vaknade hos Nellsen idag, kom ner och hon satt och kolla på en sjuukt bra film som hette The Beach! Damn. Åt lite frukost sen åkte mamma pappa och jag tillbaka hem fast jag och mor blev avsläppta i stan. Vi shoppade grejer inför mallis och balskor till moi! Jag kommer bli hothothot!!

Jag försöker hitta min kamera men det är spårlöst försvunnen! Vet inte vad jag ska göra. Ska jag seriöst åka till mallis om en vecka utan kamera!?!? Aja..
Ska sova hos Jossan S idag men jag måste ha mat men den blir aldrig klar..jag låter som en bortskämd brat, höhö!

Den här helgen hitills har btw var sjukt bra! Valborg va supermysig, igår va okså supermysigt med en massa Singstar och idag shopping! Bajskul!




Kommentarer
Postat av: Josie

Hej! Allt bra? (:

2009-05-02 @ 23:46:46
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0