Heroisk far

Jag kommer hem och får höra värsta heroiska händelsen idag! Pappa har räddat 3 fågelungar! Han är my hero! Det var tydligen den vita katten Filling, som hade rivit ner vårat extremt fina fågelbo som det flyttat in en liten familj i, 2 gånger idag. Och så kommer pappa och tar upp de 3 små fjäderlösa fåglarna som ramlat ut med en sked och lägger tillbaka dom. Han är för gullig!
Annars har jag varit i stan och fikat med Amanda och Linnea. Innan var jag med Sophie, Amelie och Thomas hos Sophie. Men sen så skulle dom göra något annat så jag och Linnea gick och åt på Chokladbollen!
Snart kommer bror hem från spelning i London med Hassle och han va tydligen på Island Records 50årsfest så nu kommer jag få höra en massa tjat om en massa kändisar. Jättekul. (Jag är egentligen jätteavis) Men jag hoppas han har köpt något till mig för han fick ändå låna 100 spän av mig! Höhö.
Nu ska jag sätta mig ner och kolla på Gossip Girl!. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0