Lovely!

Skola, jobb och bästis! Lovely!
Sitter hos de och målar naglarna och lyssnar på release me med Agnes, ikväll blir det filmkväll för fulla muggar!
Fick också reda på att Amanda och Linnea mailar varandra på kvällarna genom Gmail!? Och varför får liksom inte jag vara med? Im like the inventor och gmail.. typ..
Imorgon är det vårfest och jag ska sälja ekovego mat, och fråga inte vad det är för det vet jag inte själv! Men Men of Zimbabwe spelar ju imorgon, sjuuuukt bra band!
Menmen nu ska jag gå, lill  väntar! Puss!


My lovely fingers


Sjuklingen


Köpte nya glasögon idag! Älskar dom!

Kommentarer
Postat av: amanda

1, du är töff

2, klart du är dissad, jag har ju inte eders majestät på gmail

3, jag har köpt armband

4, de är superfina

5, mallis

6,på

7,söndag

8,älskar dig

9,mallis på SÖNDAG

10,på SÖNDAG

2009-05-08 @ 19:28:38
URL: http://thatsamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du dina solgasögon?:)

2009-05-14 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0