Superhjältar behövs de?

Tjenixen! Har ni sett Hassles front page i SvD idag? Stiligt, håret och allt! Bror spelar ju hans band så jag blir extra stolt när jag ser att han har kommit så långt! Jag är hans största fan och no doubt about it!

Jo, idag har jag gjort klart allting, bildprojektet, huset, jag har jobbat och jag har gjort NP matte C. Grreat! 300 på kontot i slutet av veckan, + mallis i på söndag! My life is perfect!

Idag när jag va och hämta barnen och jag hade gett de mat satte vi oss och kolla på Superhjältar. Okej, visst det är animerat och inte alls på riktigt. Men skulle världen se mycekt bättre ut med superhjältar? Skitsnabba jävlar som springer hit och dit och plockar upp skräp på marken, skulle det funka? Eller muskelknuttar som går runt och slår ner folk när de är dumma? Skulle de göra vårat samhälle bättre? Jag vet inte, det finns väl nack-och fördelar. Men vilket väger mest?


Va Superman? Borde du finnas i verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0