Ze day.

Hola! Jag känner att jag har gått och blivit lite spansk nu när vi ska åka till Mallorca. And i love it! Har redan över in raggningsrepliker på spanska! CARLOS JAG KOMMER SNART!!! Jag hittade på en kille som heter Carlos, ett riktigt spanskt namn, och jag vill träffa en riktigt spansk man! Muums!
Gör ritningarna till huset och njaaa, det går sådär va..Hah, snart kommer papi hem och då frå jag sätta honom i lite arbete!
Annars så har dagen varit muchos bra (jaa, jag säger ju att jag blivit spansk) jag har fått mycket gjort och det är skönt! Mindre och göra ikväll!
Nu måste jag fortsätta med ritningarna men först ska jag göra något som börjar på b och slutar ajs. Höhö!
Tjottahejti!


Glömde mobilen hemma idag...fyfan, jag kände mig som ett handikappat mongo..


Kommentarer
Postat av: amanda

du är mongo................................................

2009-05-08 @ 19:29:52
URL: http://thatsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0